Główne zalety aluminiowej kosiarki TORO 20797:
· Optymalną wydajność cięcia i legendarną wytrzymałość zapewnia amerykański silnik Briggs&Stratton serii górnozaworowej, model 675EXi. Wysoki moment obrotowy 9,83Nm sprawia, że silnik nie polegnie nawet podczas cięcia gęstszej i wyższej trawy. Górnozaworowa konstrukcja to bardziej ekonomiczne spalanie, cichsza praca i niższa awaryjność;
· Teraz uruchomisz kosiarkę TORO 20797 na dwa wygodne sposoby: klasycznym rozrusznikiem linkowym bądź dedykowanym kluczykiem ze stacyjką w trybie rozruchu elektrycznego;
· Kosiarka TORO Super Recycler w sposób adaptacyjny dostosuje prędkość do poruszającego się operatora i warunków terenu dzięki zastosowaniu systemu płynnej regulacji prędkości ADS (Automatic Drive System). Kosiarka będzie „kopiować” teren razem z nierównościami aby dopasować szybkość posuwu i sprawiając, że waga urządzenia będzie ledwo odczuwalna. Komfort pracy przede wszystkim;
· Odporność na pracę w niekorzystnych warunkach oraz całkowitą obojętność na rdzę gwarantuje odlewany korpus z aluminium o minimalnej grubości 4mm (miejscami do 8mm), z podwójnym podkładem emalii proszkowej;
· Koszenie na 3 dowolne sposoby to żaden problem dla TORO 20797. Do wyboru mamy klasyczne koszowanie, wyrzut boczny (deflektor wyrzutu bocznego w standardzie) oraz opatentowaną przez markę TORO funkcję mulczowania. Unikalna konstrukcja agregatu tnącego, wraz z trójkątnymi płytkami nakierowującymi pokos, nożem tnąco-mielącym i montowanym pod nożem akceleratorem umożliwi wielokrotne rozdrobnienie trawy w komorze cięcia, która w końcowej fazie z dużym impetem zostanie wbita w trawnik. Po kilkunastu godzinach po trawiastym pyle nie będzie widać śladu;
· Z kosiarką TORO Super Recycler 20797 skosimy zarówno gęstą jak i bardziej problematyczną, wysoką trawę dzięki systemowi niezależnej regulacji wysokości cięcia, która w górnym zakresie wynosi ponad 10cm;
· Łatwe mycie wewnętrznej części korpusu tnącego zapewnia króciec do mycia QuickWash a dzięki pionowemu składowaniu uchwytu zaoszczędzimy dodatkowe kilkadziesiąt centymetrów miejsca w naszym garażu.